недеља, 12. новембар 2017.

КАКО ДА ТИ ОБЈАСНИМ

Како да ти објасним,
да си ти за мене превелико
светско чудо...
И да се, када да сам крај тебе,
осећам као мало дете,
и сувише лудо,
да бих се понашала као права ја...

Како да ти објасним
да ме ти уствари и ниси упознао...
Јер ја нисам ја...
јер сва моја слабост завлада
пред твојом близином
и претвара ме,
брзином недостижном,
у поданика укроћеног...

Како да ти објасним
да сам те заволела
необјашњивом теоријом,
и силом непремостивом,
и да због тога ћутим,
или говорим оно што не мислим,
јер слутим
да ћу открити превише...

Како да ти објасним да не владам собом
од када знам да постојиш....

Имам ли права да ти кажем да си битан,
у овим данима туђим, а мојим...
И да те могу волети свом нежношћу света...

Имам ли право да ти кажем,
да сва лета
нису топлија
од онога што осећам према теби?

Нема коментара:

Постави коментар