уторак, 13. новембар 2018.

ПРИЧА О ВАМА

Господине,
бићу директна,
прецизна као стрела,
бићу оштра,
јер бих хтела
да Вас погодим,
у срце погодим,
снагом вулканске ерупције...
Да пред мојим бићем
постанете течност и прах...
И да Вас упијем кроз уздах
дубок и тежак као
моја прича о Вама.

Бићу директна
и рећи ћу Вам
да сте најслађе парче
небеског свода
који над мојом главом хода
и немило ме гази.
И у свој снази
уништавања мене
успевате ме засладити...

Ми чинимо течност и прах,
а само кроз уздах
то смемо показати.

Esse é o meu mundo, meu paraíso onde posso ser eu e descansar paz, sem me preocupar com o que vão pensar. Aqui esqueço de tudo, ate de quem sou, mas a única coisa que fica em minha mente é seu rosto envergonhado. Verei eu, novamente, aquele olhar?

Нема коментара:

Постави коментар