недеља, 21. јун 2015.

SAMA

Sa tobom sam volela sedeti u krčmi nekoj,
starinskoj,skromnoj, i nisu mi smetali svi oni pijanci
koji pričaju glasno, jer mi je bilo jasno, zašto smo tu... Volela sam sa tobom šetati, korakom pratiti tvoj, u ritmu,u zamahu kolena, rukom preko ramena, dlanom uz dlan, jer sam znala da uz mene znaš da nisi sam. Volela sam sa tobom ručati, obavezno prstima puniti usta, i slobodno žvakati, bez ustezanja, jer sam znala da uz tebe ne postoji prefinjenost pusta... Volela sam se sa tobom prepirati,
rečima se gađati, pomalo svađati, jer sam uverena bila, da ti je rasprava samnom mila... Volim čak i onaj dan kada smo prestali sedeti u krčmi, kada smo prestali šetati, ručati, i raditi još neke razne stvari koje smo voleli
raditi zajedno tokom dana. Volim onaj dan, jer da se dogodio nije, uz tebe bih na kraju živela sama.

Нема коментара:

Постави коментар