уторак, 11. август 2015.

BOLJI TI

"Male" su moje reči za tvoj um,
pa ih kao mrave, koji šetaju niz drum
gaziš, jer su ti se našli na putu...

Šta za tvoj đon stari
predstavljaju mravi...

"Slabašne" su moje reči
za mišiće tvoje snažne
i sve one poslove važne
zbog kojih nemaš vremena
za mene...

Šta je za te snažne mišiće
da zgužvaju listiće
na kojima ti pišem ...

"Neme" su moje reči za tvoje uši
koje su rođene za razgovore bučne,
sasvim realne i svrsishodne,
i ne čuju krike mučne
koji počinju iščezavati...

Zašto beskorisno razgovarati
kada možemo iskoristiti
vreme i stvarati...
Uistinu stvarati...

Pa te male, slabašne i beskorisne reči,
nemaju vrednost za tebe,
a za mene nemaju cenu,
jer su te oživele i oblikovale
i u svakom trenu
te sada imam,
možda i boljega
no što stvarno jesi.

Нема коментара:

Постави коментар