петак, 7. август 2015.

NEŠTO SVETO

Topao je letnji dan,
ali nije osunčan
niti jedan kutak moga sela.

I za mene leto nije leto,
ako sa neba ne peva Sunce.
To je  sasvim običan dan,
koji ne krasi ništa sveto
i dostojno uživanja...

Ono što je Sunce za leto,
to si ti za mene,
nešto sveto,
koje kada se pojavi
obasja svaki kutak mene...

Ali vremenska prognoza
ne govori kada ćeš ti doći,
i ne znam da li će proći
ovo leto, a ja te neću videti...

Hajde, dođi, da se ponovo upoznamo,
mi, jedno drugom dobro znani,
dođi, pored mene stani,
ne suviše blizu
da ne osetimo opet staru krizu,
ako ćemo već početi ispočetka...

Jer kao što je Sunce za leto,
tako si ti za mene, nešto sveto...
Pa ću igrati igru koju ti želiš,
samo da uveseliš
bar jedan mali kutak moga bića.

Нема коментара:

Постави коментар