четвртак, 29. октобар 2015.

DA LI SI OSETIO?

Da li si osetio da te niko nije voleo kao ja? Da te niko nije video i doživeo, potpuno razotkrio i pokrio sve ono što niko ne treba da vidi? Da li si osetio
da te niko nije razumeo, i niko ti nije umeo prići, ovako iskreno i lukavo, lagano i odjednom, i da ni u jednom momentu vrednom naših odustajanja nije bilo lako... Da li si osetio tako, podjednako nežno i jako kao ja? Da li si osetio ili ikada predosetio da ću ti se dogoditi, i da će te tako snažno pogoditi moje priznanje... Da ćeš osetiti razočaranje zbog nečega čistog i svetog... Zbog jednog lepog osećanja od kojeg bežiš... Da li ti ustvari znaš da nikome nisi bio, i da nikada nećeš biti ovo što si meni... Da li znaš da živiš još jedan život mlad, od onoga dana kad' sam te zavolela.

Нема коментара:

Постави коментар