недеља, 11. октобар 2015.

MOJA ULOGA

Kaži mi, koja je uloga moja u tvom životu, koji je svoja
ogromna krila, krila slobode tek raširio?
Da li te vode vetrovi do mene, Ili se umirio vazduh oko nas, sav vazduh sveta, i za tebe nema leta. Koja je moja uloga u tvom životu velikom i vrednom? Ovom jednom, Koji polako prolazi... Koliki je značaj moj, koliko me osećaš, da li možeš opisati i objasniti svoj trenutak pored mene... Da li osećaš moje sene kada me nema? Ima li tvoja misao o meni poseban oblik i veličinu? Osećaš li čudesnu jačinu kada govoriš o meni? Da li se tvoj glas udrveni i svaka rečenia ostaje neoboriva? Koja je moja uloga u tvom traženju i odbijanju? Gde je cilj u našem kružnom vijanju oko nas samih... Kaži mi, gde sam u tvom životu ja, ako i sam znaš, ako se usuđuješ reći, i nikada neporeći svoje reči... Kaži mi, ako možeš prihvatiti, i poštovati rečeno... Jer u tišini, moje uloge su promenljive, i postaju suviše nezamenljive 
za mene u tvom životu.

Za tebe...

Нема коментара:

Постави коментар