уторак, 21. јул 2015.

GEOGRAFSKA KARTA PUTOVANJA

Vodila me je pruga
u neka putovanja druga,
koja se razilaze sa putevim tvojim,
koje prelaziš koracima kratkim,
bez cilja da stigneš u neka polja
koja su od svirepih domova bolja.

Ja sam prešla sve njive
i pšenična polja, žuta.
Stigla sam na kraj puta,
na mesto gde ne postoji dalje,
i ne postoji lepše od toga,
pa ti mesečev zrak šalje
pozdrav mojim pogledom u daljine.

Čekaću te tu, gde violine sviraju
i gde se ne biraju prijatelji za razgovor,
jer ih nema...

Čekam te uz prugu kojom
sam od tebe otišla i došla do kraja,
jer svaka pruga
ima svog druga
kojeg hvata za ruku
da zajedno putuju po svetu...

Pronađi druga moje pruge,
i pođi na staze duge,
vođen mesečevim zrakom
kojim te gledam.
Dođi da ti predam geografsku kartu
tvojih putovanja do mene...
Sve sam zapisala,
da oni koji pođu posle nas
ne gube vreme putujući...

Нема коментара:

Постави коментар