понедељак, 13. јул 2015.

OMČA OKO VRATA

Glava mi je u omči,
napravljenoj od tvojih prstiju,
koji su se ispreplitali
do neraskidive veze
oko moga vrata...

Ali uživam!

Bez olakšanja i odmora, tu su
i kroz malu pukotinu nevere
verujem,
jer sam samo jedan običan amater,
da me grliš...

Glava mi je u omči
i na čelo padaju kišne kapi,
a kroz puste, akustične hodnike,
u kojima se nižu sobe,
jedna sažvakana osoba vapi
da me olobodi...

Obamrla sam od znoja,
koji me gricka i niz telo se cedi,
al mutnim pogledom
vidim na kraju hodnika,
kroz otvorena vrata sobe,
kako na stolici sedi
sažvakano telo,
koje je nekada uz moje
bilo vrelo,
a sada je hladno i belo.

Oblikujem te od belih silueta koje vidim
i vetar udišem,
jer uzdahe tvoje, poslednje, nosi
i dok milovanje osetim u kosi,
sa omčom oko vrata,
lagano se predajem...

Нема коментара:

Постави коментар