уторак, 14. јул 2015.

MOJ ULOG ZA TEBE

Moj ulog za tebe je
ceo život.
Malo li je za tebe
život dati?
Može li stati
u naručje tvoje,
u ruku tvoju,
možeš li me doživeti
kao svoju
ako uložim sve?

Dajem onaj tren
kada sam prvi put
otvorila oči
i udahnula vazduh,
kada sam prvi put
uzela igračku rukom,
s' tolikom mukom,
kao da držim svet.

Dajem i korak prvi,
onaj obožavani,
i bebeće priče,
nerazgovetne i smešne pomalo,
i sve što je u priču
o meni stalo
sve ove godine.
...
Školske dane,
noći zbog briga nepsospavane,
sve žurke, pijanstva i svađe,
sve što se nađe
na listi moga života.

Dajem i moj nasretniji dan,
na kalendaru praznika zapisan
i zaokružen za sva vremena.
I onaj dan kada sam postala žena.

Sve što imam
ulažem u tebe.
Sve!
Život ceo!

I pitam se,
da li bi sebi dopustiti smeo
da se kockaš sa životom...

Нема коментара:

Постави коментар