понедељак, 13. јул 2015.

JAVI SE I KAŽI MI

Javi se kada misao proleti
i ne dozvoli da odleti,
uhvati je u ruku
pa se seti
da mi kažeš
da su prsti tvoji
još puni otisaka mojih pora,
a jastuci kose od raspevanih zora,
koje smo opevali zajedno.

Kaži mi i da tvoja majica
moj miris nosi
i da te još boli
rana na nozi,
od onoga dana
kada smo bosi gazili
po kamenju,
pa me se setiš
po ožiljku tom,
koji nosiš...

Kaži da si čuo
sve što sam govorila,
onda kada nisi želeo slušati,
da ti svaka reč odzvanja u glavi,
šta god da radiš
i da je s' ljubavlju sadiš
u male saksije koje čuvaš u sobi...

Javi se i kaži mi
da si čekao da se ja javim,
da sam svaka tvoja,
ali bez izuzetka,
baš svaka zora
i da bojim tvoje besane noći,
javi se da ti kažem
da nikada neće proći
niti jedan dan,
a da nisi uz mene...

Нема коментара:

Постави коментар